Igår och idag
2013-01-04 / 19:30:59

Fixade ihop en liten AniGif med bilder från gårdagen och även några av bilderna är tagna idag.
 
Som ni ser så har jag varit i Klinten, även sk. mitt andra hem, där jag stortrivs. Igår var det första gången för mig i år att ta mig till backen och det kändes helt okej att ta mig lite tid och ha gjort det nu. Min lillasyster ställde sig på ett par skidor ifjol, och nu är det kanske sjätte gången och får åka. Blir djupt iponerad över henne, väldigt duktig i backen men tanke på hennes ålder.
 
Idag har det inte hänt mycket alls, haft gulligt sovsällskap inatt annars har jag busat med mina vovvar, varit en sväng på stan och strosat runt i mjukiskläder i våran nya lägenhet i stan. Har inte hunnit berätta det än, men mamma jag och min storebror har flyttat från trångfors in till stan i en lägenhet. Vi har än så länge fått det väldigt mysigt, dock är det en hel del fix kvar. Men när allting är klart tänkte jag lägga upp lite bilder här.
 
Kramisar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback