Repeat
2013-02-07 / 17:22:40

|| Åh jag är helt kär i den här låten!!! Macklemore har otroligt bra texter till sina låtar, inklusive den här. Låter får mig på jättebra humör och jag blir taggad. En låt som gärna skulle kunna få gå på repeat på gymmet. ||
 
Min Torsdag har varit riktigt bra och inte för att tala om min gårkväll, hehe. Jag älskar Torsdagar då vi får sluta 10 över 1! Har gjort bort ett Bioligi prov idag och haft styrketräning på skolan som gick riktigt bra. Jag kan också snabbt berätta att jag ska skaffa tandställning som jag måste ha för att mina hörntänder ska komma på rätt plats. Så idag har jag varit och fått 4 gummiringar fasttryckta runt tänderna. Någonting som gör väldigt ont när jag äter och biter ihop. Nästa vecka får jag min vanliga tandställning som jag ska ha på natten, hoppas det är värt mödan och att det blir fint i slutändan.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback