Let the rain wash away all the pain from yesterday
2013-02-09 / 18:17:23

Ja ni ser rätt, jag har införskaffat mig jordens dåligaste jeans. Men dom sitter så hilma bra, verkligen, (det kan nog vilken tjej som helst hålla med om) därför så beställde jag hem 2 stycken svarta Dr. Denim men även ett par mellanblåa i samma modell. Kan nog säga att det var ett av dom bättre dragen jag har gjort på länge. Får väl tröstgråta sen när dom går söder och blir urtvättade...
 
Ikväll ska jag få gosa med mina älskade kusiner, vi ska gå till solariet och bli lite pigga och glada. Sen ska vi nog bara snacka en massa strunt och äta gott. Var verkligen länge sedan jag träffade dom, mysigt att få mysa lite ikväll, hehe.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback