Fredag 8 Februari
2013-02-08 / 17:06:07

Hej hjärtan! 
 
Hoppas ni är lika glad och sprallig som mig över att det äntligen är heeeelg. Har gått och väntat på att det sa bli Fredag hela veckan och idag så är den här. Andra delen av Svenska Nationella, skrivdelen, är även klart. Känns hur bra som helst. Nu får jag vänta nervöst på betygsättningen, hoppas, hoppas, hoppas.
 
Eftersom vi fick sluta kl 11 idag så har jag tagit mig hem, gjort mig en bra lunch och gått till gymmet och svättats igenom ett bodypumppass, älskar känlsan efter att vara helt spänd av träningsvärk, mums. Just nu har jag duschat iskallt och tagit på mig rena och nya kläder, ikväll ska jag mysa med min fina pojkvän framför The Impossible, hoppas på att den är bra.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback