4 bilder
2013-02-06 / 17:04:22

Photo 1: Working in progress Photo 2: En stadig frukost innan Svenska Nationella Photo 3: Slagit mig ner och njuter av känslan av att ha ett Svenska prov på 3½ timma lite drygt, hehe Photo 4: En av alla mina 1000 egobilder som tas i spegeln
Puh.. Jag klarade mig igenom treminens första Nationella. Svenska nationella dessutom, inte ett av mina starkaste ämnen men det kändes som att det gick vägen, till viss del iallafall. Jag känner mig nöjd och det är huvudsaken. Laddar inför ett till NP på Fredagmorgon, bara att hålla tummarna. Hoppas det gick, och kommer gå bra för er alla andra 9:or.
 
Förutom att jag har nationella så har jag en hel del prov att plugga till, så i eftermiddag kommer troligtvis ha huvudet i alla böcker med en bra spotifylista i öronen. Nu inväntas en god och efterlängtad middag efter en intensiv dag. Hoppas allt är bra med er!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback