Katastrofal fredag
2012-11-30 / 18:15:58

Hejsan finaste ni!!
 
Har både lyckats vara otroligt trög och duktigt idag, bra kombo, jappjapp. Kuggade för det första ett hörförståelsetest i Spanska, rätt så hårt faktiskt. Även en engelskatest gick käpp rätt åt fanders. Lyckades även hoppa på fel buss efter ett duktigt löppass på Sensia med Rebecka. Hamnade i björns, haha, fråga mig inte varför, var nog trött och less kanske. Sen har jag varit så IQ befriad och gått med en vårjacka i -12. Sådär lagomt halvfrusen. 
 
Nu i efterhand kan jag bara skratta åt min katastrofala dag, haha. Känns skönt ha fått bränna lite kalorier och käkat en god icasallad som ett bra avslut. Nu ska jag ställa mig i en vaaarm dusch och sen ska jag fixa mig lite för fredagsmys. 
 

Postat av: Lisa

vars har du köpt jeansen? :)

Svar: På JC :)
None None

2012-12-07 @ 18:41:26
URL: http://liisalundberg.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback