27/11/2012
2012-11-27 / 22:37:00

Tre av några låtar som har spelats på min Spotifylista idag -
 
Hej hej vänner! Hoppas allt är bra med er. Jag mår alldelens perfekt idag. Har haft idrott (kan tillägga beeptest) nog ett av det värsta man kan genomföra på idrotten tycker jag. Men chockade faktiskt mig själv otroligt, i 8:an gick jag åt sidan vid 6,8 men nu i 9:an lyckades jag kämpa mig ända till 9,1 (!!!). Känns otroligt bra faktiskt. 
 
Dom två andra lektionerna gick hur lätt och snabbt som helst. Trots ett lång jobbig lektion med Atom och Kärnfysik. Efter skolan pallra jag, Malin och Adam till Sensia, körde ett 1½h styrkepass, gick hem och nu har jag gjort bort en hel del plugg som ska vara klart till på Fredag. 
 
Tänkte ta det lugnt i soffan någon sekund nu innan jag kryper ner i sängen, ni får sköta om er.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback