Julfirande
2012-12-25 / 22:43:25

God Jul! Såhär dagen efter. Hoppas ni har haft en fin julafton och fått många fina klappar av tomten i år. Jag måste nog ha varit väldigt snäll i år med tanke på hur fina julklappar jag fick. Jag har haft en otroligt bra julafton med familjen och släkten, det har varit jättemysigt och jag känner att jag nog måste bo på gymmet i veckan för att komma tillbaka till normal size efter all julmat. Lite charmen med jul ändå tycker jag. 
 
Ikväll har jag firat min tredje och sista julafton för i år och kvällen har avslutats med Wii spel och godisätatande med min farfar och hans fru och familjen. Fick mig ännu fler julklappar och det bara sprudlar glädje vad nöjd jag är över allting. Imorgon blir det mer kalasande för min älskade farfar fyller år. Sen på torsdag ska jag till luleå på mellandagsrean och sätta sprätt på både pengar och presentkort som jag har fått i jul. Känns som en bra plan faktiskt.
 
Måste bara säga att det har hänt en hel del saker sen jag bloggade sist och känner att det blir för mycket att ta med allt i ett inlägg. Men ska försöka få med det i några inlägg här senare.
 
Pussar och kramar till er
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback